СПОГАДИ ПРО НАВЧАЛЬНУ ПРАКТИКУ З ГЕОЛОГІЧНОЇ ЗЙОМКИ

Автор(и)

  • Марина КРОЧАК ННІ «Інститут геології» Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.53087/ug.2021.1-2(44-45).238970

Ключові слова:

польова практика, геологічне картування, студенти, методики навчання, літологічні ознаки, відклади, спогади

Анотація

Статтю присвячено спогадам про проходження автором практики з геологічного картування в студентські роки в межах навчального полігону в Хакасії (Красноярський край, Росія). Проаналізовано практичні методи навчання, спрямовані на творчу самостійну роботу студентів. Згадано оригінальний підхід до картування товщ тільки за літологічними ознаками без зазначення їхнього реального геологічного віку, що сприяло кращій концентрації студентів на методах зйомки. На основі власних спогадів описано сприйняття методики студентами та оцінено результат навчання. З певною долею гумору, дещо іронічно зображено враження молодої людини від польової геологічної практики. 

 

Біографія автора

Марина КРОЧАК, ННІ «Інститут геології» Київського національного університету імені Тараса Шевченка

кандидат геолого- мінералогічних наук, доцент кафедри геології нафти й газу ННІ «Інститут геології» Київського національного університету імені Тараса Шевченка, член Спілки геологів України 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-30

Номер

Розділ

ГЕОЛОГІЧНІ НАУКА І ОСВІТА