СПОГАДИ ПРО НАВЧАЛЬНУ ПРАКТИКУ З ГЕОЛОГІЧНОЇ ЗЙОМКИ
DOI:
https://doi.org/10.53087/ug.2021.1-2(44-45).238970Ключові слова:
польова практика, геологічне картування, студенти, методики навчання, літологічні ознаки, відклади, спогадиАнотація
Статтю присвячено спогадам про проходження автором практики з геологічного картування в студентські роки в межах навчального полігону в Хакасії (Красноярський край, Росія). Проаналізовано практичні методи навчання, спрямовані на творчу самостійну роботу студентів. Згадано оригінальний підхід до картування товщ тільки за літологічними ознаками без зазначення їхнього реального геологічного віку, що сприяло кращій концентрації студентів на методах зйомки. На основі власних спогадів описано сприйняття методики студентами та оцінено результат навчання. З певною долею гумору, дещо іронічно зображено враження молодої людини від польової геологічної практики.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-06-30
Номер
Розділ
ГЕОЛОГІЧНІ НАУКА І ОСВІТА